De ce dau faliment micile afaceri
Fiecare antreprenor care aspiră și proprietar de afaceri este conștient de statistici. Toți sunt conștienți că șansele de succes in afaceri sunt aranjate uneori împotriva lor. Toți sunt conștienți de importanța economisirii banilor. Este o realitate ca in operarea unei mici afaceri in economia de astazi succesul nu este garantat. Cu toate acestea, care sunt cele mai frecvente motive pentru care întreprinderile mici nu reușesc?
De ce, chiar și cele mai bune întreprinderi mici par destinate să dea faliment pe termen scurt? Mai important, cum se face că întreprinderile mici profitabile închid porțile, chiar și atunci când au un produs fantastic, cu marje de profit solide? Ei bine, indiferent de cât de mult profit este generat prin vânzări, o mică afacere poate eșua atunci când ignoră următoarele șase domenii.
1. Finanțare: Deși este adevărat că ratele dobânzilor sunt extrem de competitive, este de asemenea adevărat că întreprinderile mici sunt foarte puțin în măsură să valorifice costurile scăzute de capital. La urma urmei, în ciuda relaxarii cantitative de a elibera piețele de capital, băncile sunt încă reticente în a avansa capital pentru întreprinderile mici. Din păcate, cerințele privind asigurarea de credit pentru proprietarii de afaceri mici sunt descurajatoare. Finanțarea nu este la fel de mare cum a fost o data, si este de multe ori mica pentru proprietarul de afaceri care plătește prețul pentru lipsa de capital de lucru.
2. Managementul banilor: O afacere mica ar putea avea o oferta de produse extrem de competitive și, totuși, isi închide porțile din cauza lipsei de capital. Fluxul de numerar este o preocupare pentru toate întreprinderile. Cu toate acestea, este deosebit de dificil pentru proprietarii de afaceri mici. Întreprinderile mari au istoria și performanța de partea lor, întreprinderile mici nu au surse de credit pentru a apela , în scopul de a-si echilibra poziția.
3. Economisirea:. Din păcate, întreprinderile mici trebuie să finanțeze inventarul mai mult atunci când scade cererea. Cererea de piață mai mică înseamnă întreprinderi mici ce trebuie să dețină produsul pe rafturile lor, mai mult, în scopul de a facilita vânzările. O finanțare mai mare înseamnă mai puțin profit.
4. Ignorarea marketingului: Orice firma, indiferent de dimensiunea sa, are o piață pe care vinde. Înțelegerea pietei de afaceri este esențială pentru creșterea vânzărilor, cota de piață în creștere și păstrarea clienților. O afacere mică, fără un plan de marketing este una sortită eșecului. În cele din urmă, planul de marketing ar trebui să definească modul în care intreprinderile mici vor reuși pe piața.
5. Lipsa unui plan strategic: Nu e suficient doar de a veni cu un plan de marketing. O afacere mică trebuie să aibă, de asemenea, un plan atotcuprinzător, unul care conturează nevoile companiei pe termen scurt și pe termen lung și cerințele operaționale. În acest caz, planificarea nu este statica. În schimb, ea evoluează odata cu condițiile. Întreprinderile mici trebuie să revizuiască în permanență planul și sa se asigure că este în concordanță cu obiectivele companiei și obiectivele generale.
6. Ignorarea clienților: Ignorarea necesitatii unui plan de marketing este un lucru, dar ignorarea nevoilor clienților este cu totul altceva. Din păcate, este o greseala care se face adesea de către proprietarii de afaceri mici, cei care sunt siguri că știu exact ce doresc clientii lor, chiar dacă nu cunosc. Acest tip de intransigență este costisitoare. Este în cele din urmă motivul pentru care unele întreprinderi devin lideri de piata, in timp ce altele falimenteaza.